Overslaan en naar de inhoud gaan

Klantadviseur

Deadline: 01-08-2017 12:00:00
Niveau
HBO
Richting

Wat ga je bij ons doen?

De Klant Service Desk (KSD) is het klantcontactcentrum van Van Lanschot. De voornaamste taak is het onderhouden van contacten met (potentiele) klanten van Van Lanschot en Evi Van Lanschot.

De Klantadviseur beheert de relatie met onze klanten en is hierbij verantwoordelijk voor (1) het oplossen van klantvragen door informatie te verschaffen, (2) op onderdelen zelfstandig advies te geven en (3) het realiseren van de administratieve afhandeling of in gang zetten van complexere advisering. Voor Private Banking klanten is de Klantadviseur het aanspreekpunt voor dagelijkse service verzoeken en het verstrekken van basisinformatie over het diensten en producten pallet van Van Lanschot, waarbij de verdere afhandeling en advisering in veel gevallen plaatsvindt door de persoonlijke banker van de klant.

 De KSD bestaat uit circa 40 medewerkers die gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor de Van Lanschot en Evi dienstverlening.

Vanwege uitbreiding van onze taken ga je bij KSD het bestaande team versterken.

De Klantadviseur heeft zelfstandig en op een onderscheidende manier contact met klanten via de communicatiekanalen van Van Lanschot (telefonie, mail, social media en chat) en neemt eigenaarschap voor het realiseren van oplossingen voor klanten, ook als de uiteindelijke afhandeling elders binnen Van Lanschot plaatsvindt. De Klantadviseur acteert in werk en privé als ambassadeur van Van Lanschot.

 Dit ga je doen:

  • Uitvragen, doorgronden en vastleggen van de behoefte of vraag van de klant.
  • Klanten informeren over het diensten en producten pallet van de bank,
  • Adviseren van klanten over relatief eenvoudige en routinematige onderwerpen zoals de functionaliteiten van de verschillende producten en diensten van Van Lanschot.
  • Inventariseren en uitvragen van meer complexe klantvragen (o.a. het in gang zetten van een adviestraject door krediet- of beleggingsspecialisten).
  • Bijdrage leveren aan het succes van Van Lanschot door het signaleren van commerciële kansen tijdens klantgesprekken en hierbij de cliëntbehoeften vertalen naar concrete producten en diensten
  • Vastleggen van de klantvragen en opstarten van eventuele verdere administratieve afhandeling hiervan
  • Actief beheren van de klantrelatie

Herken jij je in ons profiel?

Werken bij Van Lanschot betekent op de eerste plaats dat je je herkent in onze kernwaarden: onafhankelijk, betrokken, deskundig en gedreven. Verder is onderstaande op jou van toepassing:

  • Je beschikt over HBO werk/denkniveau;
  • Je beschikt over Wft Basis en Wft Vermogen, optioneel beschik je over de Wft’s Hypotheken en Consumptief Krediet;
  • Je hebt bewezen affiniteit in klantcontact;
  • Je neemt persoonlijke verantwoordelijkheid en eigenaarschap voor het oplossen van klantvragen of –problemen;
  • Je drukt je helder uit, jouw boodschap wordt goed begrepen;
  • Je signaleert kansen en zet deze om in een passende oplossing;
  • Je toont lef en kan goed samenwerken;
  • Je bent in staat vernieuwende en verrassende klantgesprekken te voeren;
  • Je hebt affiniteit met online zaken en de technische aspecten hiervan, en vindt het een uitdaging om cliënten door Online Bankieren en diverse app’s te navigeren.
Wat bieden we jou?

De cultuur van Van Lanschot en Kempen & Co biedt veel ruimte voor initiatief en ondernemerschap. Je kunt daardoor direct veel impact maken binnen jouw vakgebied en meewerken aan de toekomst van de bank. We bieden je alle ruimte je verder te ontwikkelen en te groeien in jouw functie en binnen de organisatie. Daarnaast bieden wij een uitstekend pakket aan primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. De persoonlijke bedrijfscultuur, de ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling en de dynamische werkomgeving maken Van Lanschot en Kempen & Co uniek in haar soort.

Ben je geïnteresseerd?

Neem dan contact met ons op.