Overslaan en naar de inhoud gaan

bol.com

1200 werknemers

Content Specialist Koken, Tafelen en Huishouden België

Geplaatst op: 08 maart 2017
Deadline: 13-07-2017 12:00:00

Over bol.com

Als Product -/content specialist Koken, Tafelen en Huishouden creëer je content die Belgische klanten wel kunnen smaken. Jij weet in welke pan je het perfecte stoofvlees maakt, welke kooktrends leven bij Vlamingen en hoe de perfect gedekte tafel er in Vlaanderen uitziet. Zelfs van eventuele huishoudelijke trends weet jij alles. Je creëert overtuigende content, waarbij je rekening houdt met de smaak van (Vlaamse) klanten én met de voorkeuren van zoekmachines. Ook heb je een inspirerende ambassadeursrol richting leveranciers en partnerverkopers. Jij maakt duidelijk waarom goede content essentieel is en helpt ze betere content aan te leveren. Omdat koken en tafelen zintuigelijke ervaringen zijn, denk je na over manieren om de totaalbelevenis te stimuleren. Daarbij werk je intensief samen met customer journey specialisten. Wat is de bijdrage van visuals en video’s? En op welke momenten van de klantreis moet welke informatie worden getoond?

In het kort

 

  • Je creëert productcontent en maximaliseert de vindbaarheid
  • Je helpt leveranciers en partner verkopers om betere content aan te leveren
  • Je analyseert de kwaliteit van de content en verbetert die non-stop en proactief voor zowel de Vlaamse als Nederlandse markt
  • Je waarborgt dat content is toegespitst op de Belgische smaak

 

Dit ben jij

Als geboren Belg kun jij jezelf uiteraard makkelijk in landgenoten verplaatsen en vind je moeiteloos de juiste tone of voice. Je bent een gedreven collega met interesse in koken en lekker eten. Je hebt een gezonde dosis verantwoordelijkheidsgevoel en je wil klantgericht innoveren door nauw samen te werken met je collega’s.

Jouw must haves

 

  • Bachelor of Master in de richting Communicatie, (digital) Marketing, Journalistiek of vergelijkbaar
  • Werk- of stage-ervaring in een commerciële marketingomgeving. Online ervaring is een pre
  • Je staat communicatief stevig in je schoenen en kunt krachtige content creëren
  • Kennis van de Belgische cultuur en de trends binnen dit marktsegment

 

Jouw werkomgeving

Grensverleggend. Letterlijk, want je werkt in het gezellige Utrecht. En we helpen je natuurlijk met je verhuizing! Figuurlijk, want bol.com wil de beste winkel ooit worden en dat betekent dat we steeds opnieuw de grenzen van e-commerce verleggen. Overigens. Onze Belgische winkel is één van onze groeipijlers. Dus er liggen voor jou sowieso veel kansen om het verschil te maken. Samen met je Belgiëteam en alle andere bol.com’ers.